Dagjournaal vrijdag 18 mei

Hallo allemaal
Dit is het Vlieland journaal van vrijdag 18 mei 2018.
We moesten om 8 uur bij de Storm zijn, omdat we om kwart over 8 weg gingen. Toos kwam Willem natuurlijk nog wel even gedag zeggen. En ze heeft ook wat voor de kinderen mee genomen namelijk snoepjes! Maar zelf hadden we ook heel veel snoep mee!
Na ongeveer anderhalf uur zijn we gestopt bij een kinderboerderij. Het was heel gezellig bij de kinderboerderij en in de bus.
Toen we aankwamen in Harlingen gingen we eerst een rondje wandelen, omdat de boot pas over een uur kwam. Even later kwam de boot, toen werden er foto’s gemaakt. Toen gingen we op de boot, eerst moesten we onder in de boot en daarna mochten we ook op het dek. Toen we op Vlieland aankwamen moesten we naar het kamp lopen. Toen werden alle koffers gebracht.
Daarna moest iedereen zijn eigen tent indelen. Nadat iedereen zijn spullen had uitgepakt Hadden we even tijd voor ons zelf. Sommige gingen voetballen anderen gingen volleyballen en weer anderen gingen chillen in hun tent.
Na een tijdje gingen we eten we aten groentesoep met brood. Na het eten gingen we een strandwandeling maken. Op het strand gingen we naar schelpen zoeken. Er zijn ook krabben en kwallen gevonden. Een paar kinderen hebben zelfs een zeehond gezien! Toen hebben we even een pauze gehouden in een klein speeltuintje. En zijn we richting de uitkijktoren gelopen. Iedereen ging naar boven. Nadat we daar waren geweest waren we verdwaald.
Maar naar even waren we alweer op de camping. We dronken nog een beker chocolademelk en daarna ging iedereen lekker naar bed.
Groetjes Maud, Mila en Tessa.